
Η τελευταία σελίδα από τις εξορμήσεις της φετινής σχολικής χρονιάς γράφτηκε με τον πιο όμορφο τρόπο. Η τελική ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας, στις κατασκηνώσεις Τζώνη στα Κερδύλια Σερρών, ήταν μια εξόρμηση αφιερωμένη εξολοκλήρου στα παιδιά μας.
Μέσα σε ένα καταπράσινο περιβάλλον, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας έγιναν μια μεγάλη παρέα. Έτρεξαν ελεύθερα, έπαιξαν με την ψυχή τους, μοιράστηκαν γέλια και απόλαυσαν το φαγητό τους δίπλα-δίπλα με τους συμμαθητές τους, κλείνοντας με τον πιο υπέροχο τρόπο αυτή τη χρονιά.
Κάθε χρόνο, αυτή η τελευταία εκδρομή φέρνει μαζί της ένα γνώριμο, βαθύ συναίσθημα: μια γλυκιά χαρμολύπη.
Χαρά, γιατί φτάσαμε με επιτυχία στο τέλος ενός δημιουργικού ταξιδιού, γεμάτοι εμπειρίες και γνώσεις.
Λύπη, γιατί ήρθε η ώρα να αποχωριστούμε ένα ζωντανό και πολύτιμο κομμάτι του σχολείου μας: τα παιδιά της Στ’ τάξης.
Για τους μεγαλύτερους μαθητές μας, αυτή η εξόρμηση είχε τη δική της, ξεχωριστή σημασία, καθώς ήταν η τελευταία τους εκδρομή στο Δημοτικό. Τα παιδιά που είδαμε να μεγαλώνουν στις αυλές μας, ετοιμάζονται τώρα να ανοίξουν τα φτερά τους για το Γυμνάσιο.
Τους αποχαιρετούμε με συγκίνηση, κρατώντας στην καρδιά μας τις φωνές και τα χαμόγελά τους από αυτή την τελευταία κοινή μας απόδραση.