
Σήμερα, Παρασκευή 12 Ιουνίου, η Β’ Τάξη του σχολείου μας, μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κα Στρέζου Ελένη, αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά με τον πιο όμορφο, δημιουργικό και συγκινητικό τρόπο!
Η τελευταία μας δράση ήταν ένα μάθημα ζωής, ενσυναίσθησης και συμπερίληψης. Τα παιδιά:
Γνώρισαν και «τραγούδησαν» το αγαπημένο τραγούδι του Θαλασσινού στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.
Δημιούργησαν υπέροχες, πολύχρωμες εικόνες αποτυπώνοντας τους στίχους μαζί με τη νοηματική γραφή.
Έγραψαν τους στίχους και σε κώδικα Μπράιγ (Braille), αγγίζοντας έναν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας.
Τελευταία μέρα, τελευταία δράση… και όλα ήταν απλά καταπληκτικά! Τα παιδιά μας απέδειξαν ότι η τέχνη και η επικοινωνία δεν έχουν όρια.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!