ERASMUS+

https://scontent.fskg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/185253070_10225738982528008_4555788292038987575_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=8631f5&_nc_ohc=zl8z7dTg4gcAX-6uOrg&_nc_ht=scontent.fskg1-1.fna&oh=00_AfBfIFM3qpnEHtPpdDeq8bG-hawXA4dypXb2gaWgPpwjwQ&oe=64A5245B
divider1
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ (ΝΙΚΑΙΑ)

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου Σπατίδογλου Βάλια (Διευθύντρια), Κλείτσα Μαίρη-Άννα (ΠΕ70) και Βουλμέ Μαίρη (ΠΕ11) στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS+ ΚΑ101 για την υλοποίηση του Σχεδίου Κινητικότητας με τίτλο «Αποδοχή και Συμπερίληψη στο σύγχρονο ευρωπαϊκό σχολείο» πραγματοποίησαν επίσκεψη από 01-08-2022 έως 06-08-2022 στην Νίκαια της Γαλλίας.

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Designing Inclusive Learning Environments” που είχε ως βασικό στόχο την επιμόρφωση τους στο σχεδιασμό συμπεριληπτικών μαθημάτων χρησιμοποιώντας στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό την ενσωμάτωση όλων των μαθητών στη σχολική κοινότητα και την ανάπτυξη αποδοχής για ένα συμπεριληπτικό σχολείο για όλους, χωρίς διακρίσεις. Οι εκπαιδευτικοί αποκόμισαν γνώσεις σχετικά με τις τρέχουσες θεωρίες συμπερίληψης, ανέπτυξαν δεξιότητες στον σχεδιασμό μαθήματος με τεχνικές διαφοροποίησης και στη χρήση συγκεκριμένων στρατηγικών με στόχο τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού κλίματος στη σχολική τάξη. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνεκπαιδευόμενους από την Ισπανία, Φινλανδία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Αλγερία και Βουλγαρία και να γνωρίσουν πτυχές της λειτουργίας των σχολείων και της διδασκαλίας στα εκπαιδευτικά συστήματα αυτών των χωρών.

Η χρήση των νέων γνώσεων και δεξιοτήτων κατά το σχεδιασμό της διδασκαλίας έχει ως απώτερο σκοπό να διασφαλιστεί η ελεύθερη, ισότιμη και ποιοτική εκπαίδευση στο σχολείο και να ενισχυθεί ο ευρωπαϊκός του χαρακτήρας.

εικόνα 1
divider1
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου Ζωγράφου Γεωργία (ΠΕ70) και Βουλμέ Μαίρη (ΠΕ11) με την υποστήριξη της Διευθύντριας του σχολείου Σπατίδογλου Βάλιας πραγματοποίησαν επίσκεψη από 04-07-2022 έως 09-07-2022 στο Ελσίνκι της Φινλανδίας στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS+ ΚΑ101 για την υλοποίηση του Σχεδίου Κινητικότητας με τίτλο «Αποδοχή και Συμπερίληψη στο σύγχρονο ευρωπαϊκό σχολείο»

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Introduction to the Finnish Educational Model” που είχε ως βασικό στόχο την εισαγωγή στο φινλανδικό εκπαιδευτικό πρότυπο και την επιμόρφωση τους σε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται στα σχολεία της Φινλανδίας με σκοπό την ενσωμάτωση όλων των μαθητών στη σχολική κοινότητα με σκοπό τη μάθηση όχι για το σχολείο – αλλά για τη ζωή. Οι εκπαιδευτικοί αποκόμισαν γνώσεις σχετικά με τη χρήση νέων παιδαγωγικών μεθόδων θετικής παιδαγωγικής για την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης και θετικής ψυχολογίας στους μαθητές. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνεκπαιδευόμενους από την Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία και Κύπρο και να γνωρίσουν πτυχές της λειτουργίας των σχολείων και της διδασκαλίας στα εκπαιδευτικά συστήματα αυτών των χωρών.

Η χρήση των νέων γνώσεων και δεξιοτήτων κατά το σχεδιασμό της διδασκαλίας έχει ως απώτερο σκοπό να διασφαλιστεί η ελεύθερη, ισότιμη και ποιοτική εκπαίδευση στο σχολείο και να ενισχυθεί ο ευρωπαϊκός του χαρακτήρας.

εικόνα 2
divider1
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΝΕΡΙΦΗ (ΙΣΠΑΝΙΑ)

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου Σπατίδογλου Βάλια (Διευθύντρια), Ζωγράφου Γεωργία (ΠΕ70) και Κλείτσα Μαίρη-Άννα(ΠΕ70) στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS+ ΚΑ101 για την υλοποίηση του Σχεδίου Κινητικότητας με τίτλο «Αποδοχή και Συμπερίληψη στο σύγχρονο ευρωπαϊκό σχολείο» πραγματοποίησαν επίσκεψη από 21-03-2022 έως 26-03-2022 στην Τενερίφη της Ισπανίας.

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Embracing Diversity, Preventing bullying and violence” που είχε ως βασικό στόχο την επιμόρφωση τους σε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας με σκοπό την ενσωμάτωση όλων των μαθητών στη σχολική κοινότητα και την ανάπτυξη αποδοχής για ένα συμπεριληπτικό σχολείο για όλους, χωρίς διακρίσεις. Οι εκπαιδευτικοί αποκόμισαν γνώσεις και τεχνικές σχετικά με την ανάπτυξη ενσυναίσθησης στους μαθητές και την πρόληψη συγκρούσεων. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις με συνεκπαιδευόμενους από την Ισπανία, Σλοβενία, Ουγγαρία, Πορτογαλία και Λιθουανία και να γνωρίσουν πτυχές της λειτουργίας των σχολείων και της διδασκαλίας στα εκπαιδευτικά συστήματα αυτών των χωρών.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση