Τι να πούμε γι αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο Γιάννης Κανίογλου… που γεμίζει με χρώμα τις ζωές μας , ομορφαίνει το σχολείο μας … και είναι πάντα δίπλα μας σ΄ ότι του ζητήσουμε !
Να δώσουμε και συγχαρητήρια στις δύο δασκάλες , την κα Πηξαρά Χαρίκλεια και Τσαρούχα Αικατερίνη που πήραν την πρωτοβουλία και κάλεσαν τον κ. Γιάννη στο σχολείο μας και υλοποίησαν τη δράση .
Τα παιδιά μας το ευχαριστήθηκαν !!!
Ευχαριστούμε και την κα ΠΟΛΥΜΝΙΑ ΣΑΣΣΟΥ-ΔΟΛΜΑ για την χορηγία των χρωμάτων και των υλικών που χρειάστηκαν για την υλοποίηση της δράσης των Β1 &Β2 τμημάτων μας.




