Αγαπητοί γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί,
Ως διευθυντές του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την επιτυχή ολοκλήρωση μιας πολύ σημαντικής δράσης που έφερε κοντά τα σχολεία μας και την τοπική κοινωνία!
Πρόκειται για τον καθαρισμό της παραλίας της Νέας Περάμου, μια πρωτοβουλία που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την EURODIRECT, την Περιφέρεια και το Λιμενικό Σώμα, ενώ πλαισιώθηκε από ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον εικαστικό Εργαστήριο.
Τα παιδιά μας, μέσα από αυτή τη βιωματική δράση, έγιναν ενεργοί πολίτες . Η αλλαγή ξεκινά από τον καθένα μας και οι μαθητές μας το απέδειξαν περίτρανα!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και των δύο σχολείων μας για τον ενθουσιασμό και την προσφορά τους. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Περιφέρεια ,στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης . στη eurodirect , στο Λιμενικό σώμα ,στον Αντιδήμαρχο πολιτικής προστασίας και στους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με ζήλο για να επιτύχουν αυτή τη συνεργασία.
Η χαρά των παιδιών ήταν έκδηλη και το σημαντικότερο είναι ότι αυτή η δράση έφερε τα δύο σχολεία της πόλη μας πιο κοντά!
