
Αγαπητοί γονείς της Α’ τάξης,
Σας προσκαλούμε στην πρώτη συνάντηση με τον δάσκαλο της τάξης, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου στις 17:30.
Η συνάντηση θα γίνει στην αίθουσα της Α’ τάξης, στο κτίριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου.
Η παρουσία σας είναι σημαντική.