
Αγαπητοί γονείς της Δ2’ τάξης,
Σας προσκαλούμε στην πρώτη συνάντηση με τον δάσκαλο της τάξης, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου στις 18:00.
Η συνάντηση θα γίνει στην αίθουσα της Δ2’ τάξης, στο κτίριο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου.
Η παρουσία σας είναι σημαντική.