
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας Αθλητισμού, οι μαθητές της Γ’ Τάξης συμμετείχαν σε μια υπέροχη δραστηριότητα που συνδύασε την άσκηση με τη δημιουργικότητα και την αγάπη για τη φύση.

Πραγματοποίησαν μια ευχάριστη πεζοπορία στο μονοπάτι, απολαμβάνοντας τον καθαρό αέρα και την ομορφιά του φυσικού περιβάλλοντος. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φύση και συνέλεξαν διάφορα υλικά που βρήκαν στο δρόμο τους, όπως πολύχρωμα φύλλα, βρύα και βελανίδια.

Επιστρέφοντας, αξιοποίησαν τα φυσικά αυτά υλικά και μεταμορφώθηκαν σε μικρούς καλλιτέχνες! Με πολλή φαντασία και μεράκι, δημιούργησαν όμορφες και πρωτότυπες κατασκευές, δίνοντας νέα ζωή στα φύλλα, τα βρύα και τα βελανίδια που συνέλεξαν.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά να ασκηθούν, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και να ευαισθητοποιηθούν για την προστασία του περιβάλλοντος. Συγχαρητήρια στους μαθητές της Γ’ Τάξης για την ενεργό συμμετοχή τους!


