
Από το σκοτάδι του πολέμου στο χρώμα της ειρήνης: Ένα ταξίδι από την «Γκερνίκα» του Πικάσο στους φωτεινούς ανθρώπους του Φασιανού.

Με αφορμή την 28η Οκτωβρίου, τα παιδιά της Β΄ Δημοτικού ταξίδεψαν από το ασπρόμαυρο της απώλειας και του πολέμου στο φως και το χρώμα που φέρνει η ειρήνη.
Εμπνευσμένοι από τη δύναμη του Φασιανού και τα βιβλία «Ο πόλεμος των αριθμών» και κυρίως το «Κανονικά», δημιουργήσαμε τον δικό μας αντεστραμμένο πίνακα: Εδώ, το μαύρο δίνει χώρο στο χρώμα και στο φως.

Στο ασπρόμαυρο φόντο ανάβει ένα χέρι-λάμπα, οι φιγούρες ξαναβρίσκουν χρώμα και τα περιστέρια της ειρήνης γεννιούνται πολύχρωμα — για κάθε μέρα. Γιατί η γλώσσα που θέλουμε να μιλάμε όλοι είναι μία: ειρηνικά.
Είμαστε το φως που φωτίζει τον κόσμο! Ας κρατήσουμε αναμμένη αυτή τη λάμπα.
