
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και εθνική υπερηφάνεια, σας ενημερώνουμε ότι σήμερα, Τρίτη 28 Οκτωβρίου, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία η μαθητική παρέλαση στη Νέα Πέραμο, για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου του «ΟΧΙ» του 1940.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, εκπροσωπώντας τη νέα γενιά, τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο την ιστορική μνήμη, παρελαύνοντας με άρτια εμφάνιση και υψηλό φρόνημα.

Συγχαρητήρια και Τιμή
- Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στην παρέλαση, καθώς και στους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων της περιοχής μας που συνέβαλαν στην άψογη διοργάνωση.

Η σημερινή ημέρα αποτελεί διαχρονικό σύμβολο ελευθερίας, ενότητας και αντίστασης. Οφείλουμε να μην ξεχνάμε ποτέ το έπος του ’40 και να τιμούμε τους ήρωες προγόνους μας που με το «ΟΧΙ» τους υπερασπίστηκαν την ανεξαρτησία και την αξιοπρέπεια της πατρίδας μας.

Ευχόμαστε σε όλους Χρόνια Πολλά και η μνήμη των αγωνιστών να αποτελεί αστείρευτη πηγή έμπνευσης για το μέλλον.