
Συμμετοχή του 2ου Δ.Σ. Νέας Περάμου σε Δράσεις Ευαισθητοποίησης για την 25η Νοεμβρίου
Με αφορμή την 25η Νοεμβρίου, Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Περάμου συμμετέχει ενεργά στη σειρά δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που διοργανώνει ο Δήμος Παγγαίου μέσω της Κοινωνικής του Υπηρεσίας.

Γιατί είναι σημαντική η 25η Νοεμβρίου
Η ημερομηνία αυτή αποτελεί μια σημαντική υπενθύμιση ότι η έμφυλη βία παραμένει ένα από τα πιο σοβαρά και επίμονα κοινωνικά προβλήματα παγκοσμίως. Δεν είναι απλώς μια ημέρα στο ημερολόγιο, αλλά μια πρόσκληση για δράση, για ενημέρωση και για συλλογική προσπάθεια ώστε κάθε γυναίκα, κάθε κορίτσι, να ζει σε ένα περιβάλλον ασφάλειας, αξιοπρέπειας και σεβασμού.

Η Δράση στο Σχολείο μας
Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Δήμου, οι οποίες περιλαμβάνουν ομιλίες, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, καλλιτεχνικές εκθέσεις και θεατρικά δρώμενα, το σχολείο μας θα φιλοξενήσει κλιμάκιο από τον Δήμο Παγγαίου.
- Πότε: Παρασκευή 28 Νοεμβρίου
- Ποιοι: Ψυχολόγος και Κοινωνική Λειτουργός από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου.
- Σκοπός: Η επίσκεψη εντάσσεται στην προσπάθεια να ανοίξει ένας ουσιαστικός διάλογος γύρω από την έμφυλη βία και να καλλιεργηθεί, από μικρή ηλικία, ένας πολιτισμός μηδενικής ανοχής απέναντι σε κάθε μορφή κακοποίησης.
Με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών μας, επιχειρούμε να ενισχύσουμε τη γνώση, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη, χτίζοντας ένα μέλλον χωρίς φόβο και βία.
Κοινό Μήνυμα
Σας καλούμε να ενώσουμε όλοι τις φωνές μας σε ένα κοινό μήνυμα:
Κάθε γυναίκα έχει δικαίωμα στη ζωή, στην ασφάλεια και στον σεβασμό.