Γενικά

Πρόγραμμα για την Εμφυλη Βία στη ΣΤ’ Τάξη

Screenshot 14 5

Στο πλαίσιο της χθεσινής Παγκόσμιας Ημέρας κατά της Βίας κατά των Γυναικών, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ένα σημαντικό πρόγραμμα για την έμφυλη βία στη ΣΤ’ τάξη, με πρωτοβουλία της ψυχολόγου μας, κας Αναστασίας Φυρινίδου, του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και της υπεύθυνης εκπαιδευτικού κας Χρυσοχοϊδου Αθηνάς.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, διαβάστηκε η ιστορία της Λίνας, η οποία υπέστη λεκτική βία και εκφοβισμό εξαιτίας του φύλου της. Στη συνέχεια, η ψυχολόγος ανέλυσε το θέμα, χρησιμοποιώντας παραδείγματα και βιωματικά παιχνίδια, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τη σημασία της ισότητας και της αποδοχής.

Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή με τη συμμετοχή ειδικών και εκπροσώπων του Δήμου Παγγαίου.

Τέτοιες παρεμβάσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τα σχολεία, καθώς διδάσκουν στα παιδιά στάσεις ζωής και προάγουν τον σεβασμό και την ισότητα από μικρή ηλικία. Η αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού αποτελεί κρίσιμο ζήτημα, καθώς τα τελευταία χρόνια τα επίπεδα βίας έχουν αυξηθεί επικίνδυνα.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση