
Μια ιδιαίτερα σημαντική και εποικοδομητική ημέρα βίωσαν οι μαθητές του σχολείου μας, καθώς είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τον Επισκέπτη Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, κ. Αναστάσιο Παπακωνσταντίνου.
Στο πλαίσιο των προγραμμάτων αγωγής υγείας, πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες ενημερωτικές δράσεις που κέρδισαν το ενδιαφέρον των παιδιών από την πρώτη στιγμή.
Συγκεκριμένα:
Τμήματα Α’ και Β’: Συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Πρόληψη Ατυχημάτων», όπου μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και συζήτηση, οι μικροί μας μαθητές έμαθαν πώς να αναγνωρίζουν κινδύνους στην καθημερινότητά τους και πώς να προστατεύουν τον εαυτό τους.

Τμήματα Δ1 και Δ2: Παρακολούθησαν τη δράση «Ασφαλής Διαδρομή από το Σπίτι στο Σχολείο». Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, τη σημασία της προσοχής στον δρόμο και τον σωστό τρόπο μετακίνησης ως πεζοί.
