
Στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων δράσεων Αγωγής Υγείας και με στόχο την έγκυρη ενημέρωση των μαθητών μας για τη σημασία της πρόληψης, το Σχολείο μας πραγματοποίησε σήμερα, Πέμπτη 30 Απριλίου, εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ενημερωτικές συναντήσεις.
Με γνώμονα την ολιστική προσέγγιση της υγείας των παιδιών, οι δράσεις επικεντρώθηκαν σε δύο βασικούς πυλώνες:
1. «Υγιής Στάση του Σώματος» (Τμήματα Δ1 & Δ2)
Οι μαθητές της Δ’ Τάξης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με την εξαιρετική παιδίατρο του Κ.Υ. Ελευθερούπολης, κα. Μποζβέλη Νικολέτα. Μέσα από μια στοχευμένη παρουσίαση, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη σημασία της σωστής στάσης του σώματος στην καθημερινότητα και το σχολικό περιβάλλον, προκειμένου να προστατεύσουν τη μυοσκελετική τους υγεία.
2. «Στοματική Υγιεινή» (Τμήματα Γ & Ε1)
Οι μαθητές της Γ’ και της Ε1 Τάξης υποδέχθηκαν τον κ. Χατζηβασιλείου Απόστολο, Οδοντίατρο – Επιμελητή Α’, ο οποίος με έναν ιδιαίτερα διαδραστικό και ζωντανό τρόπο εκπαίδευσε τα παιδιά στις ορθές πρακτικές στοματικής υγιεινής. Η συμμετοχή των μαθητών ήταν εντυπωσιακή, αποδεικνύοντας πως η γνώση γίνεται παιχνίδι όταν υπάρχει μεράκι και σωστή καθοδήγηση.
Το Σχολείο μας έχει δημιουργήσει μια ισχυρή παράδοση στις δράσεις πρόληψης.
Συνεχίζουμε με την ίδια συνέπεια να επενδύουμε στην ενημέρωση των μαθητών μας, θεωρώντας ότι η πρόληψη είναι το σημαντικότερο θεμέλιο για ένα υγιές μέλλον.
Ευχαριστούμε θερμά τους προσκεκλημένους επιστήμονες για την πολύτιμη συμβολή τους και την άψογη συνεργασία!