
Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες,
Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2025-2026, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 8.30 π.μ. , στο προαύλιο του σχολείου μας.
Θα υπάρξει το καθιερωμένο δρομολόγιο των λεωφορείων το πρωί και κατά την αποχώρηση.
Τα παιδιά θα αποχωρήσουν με τους γονείς ή με το λεωφορείο (ώρα αποχώρησης 9:15).
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Ολοήμερου Δ.Σ. Νέας Περάμου, εύχονται σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και σε όλους τους Γονείς & Κηδεμόνες ,
Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά, με υγεία και χαρά!
2ο Ολοήμερο Δ.Σ. Νέας Περάμου
Ο Διευθυντής
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Μ. ΚΑΡΑΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ