
Με ενθουσιασμό και χαμόγελα, οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας έφτασαν στο κολυμβητήριο της Καβάλας για να ξεκινήσουν τα μαθήματα κολύμβησης.

Υπό την καθοδήγηση έμπειρων γυμναστών και με τη συνοδεία της γυμνάστριας του σχολείου μας, κ. Μαίρης Βουλμέ, καθώς και της υπεύθυνης εκπαιδευτικού της τάξης, κ. Αικατερίνης Ιωαννίδου, οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το νερό και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της κολύμβησης.

Το μάθημα αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, καθώς πέρα από την εκμάθηση μιας τόσο βασικής δεξιότητας, συμβάλλει στην ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης, της αυτοπεποίθησης και της ομαδικότητας των παιδιών.

Όλα τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ανυπομονησία για τις επόμενες συναντήσεις.


