Γενικά

ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ 17Η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ – Ε2 & Γ ΤΑΞΗ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου, την 17η Νοεμβρίου, γεμίζοντας την αίθουσα με μηνύματα ελευθερίας και δημοκρατίας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Τάξης και του Ε2 Τμήματος ανέβασαν δύο εξαιρετικές παραστάσεις, αποδεικνύοντας το ταλέντο και την ευαισθησία τους:

Ε2 Τμήμα: Παρουσίασε ένα θεατρικό δρώμενο αφιερωμένο στο Πολυτεχνείο, μεταφέροντας το πνεύμα αντίστασης και αγώνα της εποχής.

Γ’ Τάξη: Ανέβασε το θεατρικό έργο “Ντενεκεδούπολη”, περνώντας διαχρονικά μηνύματα για την αξία της συνεργασίας, της φιλίας και της αλληλεγγύης.

Συγχαρητήρια!

Οι μαθητές και των δύο τμημάτων ανταποκρίθηκαν επάξια στους ρόλους τους, καθήλωσαν το κοινό και πέρασαν τα μηνύματα των έργων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν:

Στους μαθητές μας, για την ωριμότητα, την προσπάθεια και την υπέροχη εμφάνισή τους!

Στους εκπαιδευτικούς τους, για την άψογη προετοιμασία, την καθοδήγηση και την έμπνευσή τους!

Η σχολική μας κοινότητα είναι περήφανη για όλους τους συντελεστές!

Screenshot 10 2
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση