
Με μεγάλη επιτυχία και ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε η θεατρική μας παράσταση, «Η Ντενεκεδούπολη» της Ευγενίας Φακίνου, από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Τάξης, με αφορμή την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου.
Η Ντενεκεδούπολη, μια πολιτεία φτιαγμένη εξ ολοκλήρου από παλιούς ντενεκέδες, μας ταξίδεψε σε έναν κόσμο όπου η φιλία, η συλλογικότητα και η αντίσταση στη βία έχουν την πρώτη λέξη. Η διασκευή του έργου από τη δασκάλα μας , Ιωαννίδου Αικατερίνη εστίασε ακριβώς σε αυτό το μήνυμα: την αξία της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας.
Οι μικροί μας ηθοποιοί κατάφεραν να ενσαρκώσουν με μοναδικό τρόπο τους αγαπημένους χαρακτήρες, από τον σοφό Ντενεκέ μέχρι τον πονηρό Λαδένιο, ο οποίος, θέλοντας να γίνει δικτάτορας, έμαθε με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι στη Ντενεκεδούπολη η Δημοκρατία νικάει πάντα!


Οι πρόβες ήταν μια πραγματική εμπειρία δημιουργίας και συνεργασίας. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και μας εξέπληξαν με το ταλέντο, τη συγκέντρωση και την ωριμότητα που έδειξαν.

Ο πιο σημαντικός μας στόχος επιτεύχθηκε:
«Πέρα από την αρτιότητα της παράστασης, αυτό που μας γέμισε χαρά ήταν το πόσο πολύ το ευχαριστήθηκαν τα ίδια τα παιδιά. Μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία, κατανόησαν βιωματικά την αξία της ελευθερίας, ένα μήνυμα άρρηκτα συνδεδεμένο με την 17η Νοεμβρίου», δήλωσε η δασκάλα της τάξης.


Η παράσταση δεν ήταν απλώς ένα θεατρικό έργο. Ήταν ένα μάθημα ζωής, ένα μάθημα Ιστορίας και μια απόδειξη ότι όταν τα παιδιά συνεργάζονται, μπορούν να πετύχουν οτιδήποτε!
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας της Γ’ Τάξης!

