Γενικά

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Screenshot 36

Η Διεύθυνση της σχολικής μας μονάδας εκφράζει τις θερμότερες ευχαριστίες της προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και την Πρόεδρο του Συλλόγου, κα Στεφανία Μπανταλογιάννη, για την ευγενική δωρεά τριών πύργων Η/Υ στο σχολείο μας.

Η σημαντική αυτή προσφορά ενισχύει ουσιαστικά τον τεχνολογικό εξοπλισμό μας, καθώς επιτρέπει την αντικατάσταση παλαιών υπολογιστών του 2014 με σύγχρονες μονάδες, βελτιώνοντας έτσι το μαθησιακό περιβάλλον και τις δυνατότητες των μαθητών μας.

Η διαρκής υποστήριξη και το έμπρακτο ενδιαφέρον του Συλλόγου Γονέων για τις ανάγκες του σχολείου αποτελούν πολύτιμο στήριγμα για την εκπαιδευτική μας κοινότητα.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεχή παρουσία σας δίπλα μας και για την αφοσίωσή σας στην πρόοδο των παιδιών μας.

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής της Σχολικής Μονάδας

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση