Γενικά

«Η Μνήμη δεν εξορίζεται, η Μνήμη ζει!»

Screenshot 10 1

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, το 1ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Περάμου ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να τιμήσουμε την ιερή επέτειο μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

🖤 353.000 ψυχές ζητούν δικαίωση και εμείς ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης των δύο σχολείων, συνοδευόμενοι από τις σημαιοφόρους μας, συγκεντρώθηκαν στο Μνημείο του Ποντιακού Ελληνισμού στην πλατεία της Νέας Περάμου, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ότι η νέα γενιά κρατά τη φλόγα της ιστορίας αναμμένη.

Πριν από τη συγκέντρωση, πραγματοποιήθηκε στα τμήματα της ΣΤ’ τάξης μια μονόωρη ιστορική αναδρομή, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν το βαθύτερο νόημα αυτής της ημέρας.

🌹 Κατά τη διάρκεια της λιτής αλλά βαθιά συγκινητικής εκδήλωσης, τα παιδιά απέθεσαν στο μνημείο λευκά χρυσάνθεμα και δύο ανθοδέσμες, ενώ ακούστηκαν μικρά αποσπάσματα από την «Καμπάνα του Πόντου». Η ατμόσφαιρα ρίγησε όταν οι ίδιοι οι μαθητές ερμήνευσαν κείμενα στην ποντιακή διάλεκτο.

🙏 Θερμές ευχαριστίες σε όσους τίμησαν με την παρουσία και τη συμβολή τους την εκδήλωσή μας:

• Τον Αντιδήμαρχο, Χρήστος Πριονίδηςκ. Χρήστο Πριονίδη, και τον Πρόεδρο της Νέας Περάμου, Τάσος Μεταξάςκ. Αναστασιο Μεταξά, που στάθηκαν δίπλα στα παιδιά μας.

• Τον δάσκαλο και ποιητή, Βασίλειος Βεργόπουλος κ. Βασίλειο Βεργόπουλο, ο οποίος καθήλωσε τους μαθητές μιλώντας τους για το συγκλονιστικό και μαρτυρικό περιστατικό των νηπίων στη Σάντα.

• Τον Stathis Papadopoulos που με τον ρυθμό του νταουλιού του συνόδευσε με απόλυτο σεβασμό το προσκλητήριο των ηρώων.

Η ιστορία μας είναι η ταυτότητά μας. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την άψογη παρουσία τους.

«Η ρωμανία κι αν επέρασεν, ανθεί και φέρει κι άλλο…» 🇬🇷🕊️

#ΓενοκτονίαΠοντίων#ΔενΞεχνώ#ΝέαΠέραμος#1οΔημοτικόΝέαςΠεράμου#2οΔημοτικόΝέαςΠεράμου#ΗμέραΜνήμης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση