
Δράσεις Αγωγής Υγείας στο Σχολείο μας
Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκαν σήμερα στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Περάμου δύο πολύ σημαντικά προγράμματα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τους μαθητές μας, σε συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας.
1. «Υγιής Στάση του Σώματος» (Τμήματα: Ε1, Β’ και Γ’)
Οι επαγγελματίες υγείας κ. Στυλιανός Σκληρός και κ. Γεωργία Κιόρογλου επισκέφθηκαν τις τάξεις μας και συζήτησαν με τα παιδιά για τη σημασία της σωστής στάσης του σώματος στην καθημερινότητά τους. Μέσα από πρακτικές συμβουλές και παραδείγματα, έδειξαν στους μαθητές πώς πρέπει να κάθονται στο θρανίο, πώς να κινούνται σωστά, αλλά και ποια είναι η κατάλληλη στάση στον ύπνο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο σωστό βάρος και στον τρόπο μεταφοράς της σχολικής σάκας, προκειμένου να προστατεύεται η σπονδυλική στήλη των παιδιών.
2. «Έξυπνοι στον Ήλιο με Ασφάλεια» (Τμήμα: Ε1)
Στην επόμενη ώρα, το τμήμα του Ε1 παρακολούθησε το πρόγραμμα από τις επαγγελματίες υγείας κ. Μαρία Καμπάταη και κ. Ελπίδα Μιχαηλίδου, οι οποίες πραγματοποίησαν μια εξαιρετική ενημέρωση. Τα παιδιά έμαθαν για τον ήλιο, ο οποίος είναι πολύτιμος φίλος για τη ζωή μας, αλλά μπορεί να γίνει και επικίνδυνος αν δεν προσέξουμε. Συζήτησαν για τους τρόπους προστασίας, τη σημασία του να φοράμε πάντα καπέλο, γυαλιά ηλίου και αντιηλιακό, καθώς και για τον κατάλληλο ρουχισμό κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Καβάλας καθώς και όλους τους συμμετέχοντες επαγγελματίες υγείας για την εξαιρετική παρουσίαση, την αμεσότητά τους και τις πολύτιμες γνώσεις που προσέφεραν στους μαθητές μας!