
Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 22 Μαΐου 2026, στο σχολείο μας ενημερωτική δράση με θέμα «Μεγαλώνω, αλλάζω… τι μου συμβαίνει;». Η δράση υλοποιήθηκε από επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Καβάλας, και συγκεκριμένα από τις κυρίες Μπουργούτζη Νίνα και Σίμου Άννα.
Η ενημέρωση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας σε εθνικό επίπεδο, που στόχο έχουν την ευαισθητοποίηση και την έγκυρη ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού για το σχολικό έτος 2025-2026.
Δομή και Εξέλιξη της Δράσης
Για την αρτιότερη και πιο στοχευμένη προσέγγιση του θέματος, οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες ανάλογα με το φύλο τους. Με τον τρόπο αυτό, διαμορφώθηκε ένα περιβάλλον άνεσης και ασφάλειας, επιτρέποντας στα παιδιά να εκφραστούν ελεύθερα.
Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά εποικοδομητικό. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας επέδειξαν υποδειγματική προσοχή, ανταποκρίθηκαν πλήρως στη θεματολογία και συμμετείχαν ενεργά, θέτοντας καίρια ερωτήματα και λύνοντας κάθε απορία τους γύρω από τις αλλαγές που φέρνει η εφηβεία.
Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Υγείας Καβάλας και τις κυρίες Μπουργούτζη και Σίμου για την εξαιρετική παρουσίαση και την πολύτιμη συμβολή τους στην αγωγή υγείας των παιδιών μας.