
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1, απέσπασαν Ειδική Μνεία στο 7ο Φεστιβάλ «Κουκλοπαίζουμε» για την κουκλοπαράστασή τους ¨Το μαγιό βότανο



Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1, απέσπασαν Ειδική Μνεία στο 7ο Φεστιβάλ «Κουκλοπαίζουμε» για την κουκλοπαράστασή τους ¨Το μαγιό βότανο

