
Μια υπέροχη έκπληξη περίμενε τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας τις τελευταίες ημέρες! Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε τον νέο μας αθλητικό εξοπλισμό –ολοκαίνουργιες ρακέτες και μπαλάκια του τένις– και ξεκινήσαμε αμέσως τα μαθήματα στο πλαίσιο της Φυσικής Αγωγής.
Η γυμνάστριά μας, η κα Βούλμε, έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά ένα ακόμα συναρπαστικό άθλημα. Η ανταπόκριση; Ενθουσιώδης! Τα χαμόγελα και η λάμψη στα πρόσωπα των παιδιών την ώρα που κρατούν τη ρακέτα και προσπαθούν να πετύχουν το πρώτο τους double hit, μαρτυρούν πόσο πολύ τους άρεσε αυτή η νέα εμπειρία.

Πέρα από τα συνηθισμένα: Νέοι κόσμοι, νέες εμπειρίες
Είναι πραγματικά πολύ ενθαρρυντικό και σπουδαίο να δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να δοκιμάζουν αθλήματα πέρα από τα κλασικά και αγαπημένα (όπως το μπάσκετ και το βόλεϊ). Πολλά από τα παιδιά μας δεν θα είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το τένις, καθώς είναι ένα σπορ που συνήθως διδάσκεται μόνο σε ιδιωτικές σχολές και ομίλους. Το δημόσιο σχολείο, όμως, οφείλει να ανοίγει ορίζοντες – και αυτό ακριβώς κάνουμε!
Μέσα από το τένις, οι μαθητές δεν γυμνάζουν μόνο το σώμα τους, αλλά αναπτύσσουν τον συντονισμό, την αυτοσυγκέντρωση και την ευγενή άμιλλα. Με αυτόν τον τρόπο, μπαίνουν σε νέους, συναρπαστικούς κόσμους.

Το σύνθημά μας; Πάνω απ’ όλα η άθληση!
Ευχαριστούμε θερμά την κα Βούλμε για την όμορφη πρωτοβουλία και την καθοδήγηση. Είμαστε σίγουροι ότι τα γήπεδα του σχολείου μας θα γεμίσουν με ακόμα περισσότερες “backhand” και “forehand” επιτυχίες!
Δείτε παρακάτω μερικές φωτογραφίες από τις πρώτες μας προπονήσεις:


