
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου στις 17 Νοεμβρίου, οι μαθητές της Β’ Τάξης πραγματοποίησαν μια σειρά από ουσιαστικές συζητήσεις και δημιούργησαν όμορφες εικαστικές παρεμβάσεις!

Συζητώντας για τη Δημοκρατία
Αφετηρία της δράσης μας αποτέλεσε το βιβλίο “Η κυρά Δημοκρατία” της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου. Μέσα από την ανάγνωση και την καθοδήγηση, αναπτύχθηκε ένας σπουδαίος διάλογος στην τάξη για έννοιες όπως η Ελευθερία, η Δικαιοσύνη και η Δημοκρατία.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό και ωριμότητα, κατανοώντας πως η φωνή του καθενός είναι δυνατή και πως είναι σημαντικό να διεκδικούμε όσα πιστεύουμε πως είναι δίκαια.

Τα Μηνύματα Ζωής γίνονται Τέχνη
Οι σκέψεις και τα συναισθήματα των μαθητών μας μεταμορφώθηκαν σε έργα τέχνης, υιοθετώντας τα εξής μηνύματα:
- “Να τολμάς να διεκδικείς ό,τι ονειρεύεσαι.”
- “Η φωνή σου έχει δύναμη.”
- “Αγρίμι να γίνεσαι για το δίκαιο.”
Μέσα από τα χρώματα, τα σχέδια και τις κατασκευές τους, τα παιδιά της Β’ Τάξης απέδειξαν πως η μνήμη και τα ιδανικά του Πολυτεχνείου είναι ζωντανά και εμπνέουν και τις νεότερες γενιές να αγωνίζονται για έναν καλύτερο κόσμο.
